دولت ۷۰ میلیونی ( دولت عشق ایرانی )

مشارکت و نظارت موثر ملی ؟ چرا ؟ چگونه ؟

دولت ۷۰ میلیونی ( دولت عشق ایرانی )

مشارکت و نظارت موثر ملی ؟ چرا ؟ چگونه ؟

نظر در سایت دکتر قالیباف ۱۴/۷/۸۶

سلام
دوست داشتم . بعنوان یک شهروند و دوستدار مدیران و فدائیان تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ملت ایران نظر کوچکم رو به گوش محمد باقر قالیباف برسونم .
...........................................
با توجه به عملکرد قالیباف و احمدی نژاد در چند سال گذشته :...................
بنده بینش و روش مدیریتی احمدی نژاد و قالیباف را مکمل و کامل کننده معیارهای مدیریت فعال . علمی و انقلابی از نظر انقلاب اسلامی میدانم . و حذف یا بی توجهی به این دو جنبه را کوتاهی و ظلم به مدیریت انقلاب اسلامی میبینم . و باارزش است . دو تفکر فوق عاشقانه بدنبال جذب و جلب رضایت و همکاری مکمل خود باشد . آنهم بخاطر حق انقلاب اسلامی .
........................................
صادقانه عرض کنم . خیلی دوست داشتم در انتخابات ریاست جمهوری به قالیباف رای بدهم . در سر دوراهی عاشقانه به مرام احمدی نزاد  رای دادم . و امروز از انتخاب او و عملکردش ( درصد بسیار بالایی ) لذت میبرم .
.................................................
از نظر شخصی من . قالیباف باید 70% به استقبال گرایش به تفکر و مرام و شجاعت و پاکی احمدی نژاد برود . و احمدی نژاد 30% تفکر و بینش علمی و کلان نگر قالیباف را به بینش و عملکرد خود اضافه کند . تا با ادغام این دو بینش انقلابی مدیریت پاکی علمی و انقلابی به کمال برسد .
......................................
بنظرم اگر تجربه انتخاب و جاری شدن تفکر و بینش مدیریتی احمدی نژاد نبود . و قالیباف از این رحمت بهره مند نبود . و احیانا رییس جمهور میشد . خطر نفوذ و تمایل هرچند مختصر به سمت تفکر کارگزارانیهای( مدیران ظالم )  فاسد عقب افتاده وجود داشت . و انتخاب احمدی نزاد بنظرم رحمت مدیریتی بود برای انقلاب اسلامی و برای اصلاح کزیها . و قالیباف باید قدر این تجربه را بداند . و آن را شانس برای انقلاب بداند . البته شاید هدف و نظر قالیباف بهتر از اینها بود . و آنطور میشد . اما بر حسب سابقه اینطور بهتر شد
..................................................
آقای قالیباف دیروز در سامانه شهرداری در قسمت 1888 موضوعی را مطرح کردم . امروز صبح ساعت 9 از سامانه با موبایلم تماس گرفتند . و گزارش ارسال نظر بنده به بخش مربوطه را اعلام کردند . و با کمی گشت و گذار در سایت و بررسی پرونده شهرسازی و دیگر اطلاعات با ارزش لذت بردم از توجه و کار با ارزش راه اندازی این سایت . لازم دیدم در وبلاگتان به خدمت برسم . و ارادات خود بخاطر عشق به سازندگی و تحول آفرینی در اداره بهتر جامعه بعنوان یک شهروند کوچک عرض کنم . هزاران بار شکر که پس از سالها ( مدیریتهای پس از جنگ ) از حضور مدیران پاک و دلسوز بهره مند شدیم . و باید قدر شناس باشیم . تا فرداهای بهتری ساخته شود .
...............................

نظرات 1 + ارسال نظر
اصلاح کزیها دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

اصلاح کزی یعنی اینکه همه ی آدمای تحصیل کرده و با عرضه بمانند ویک بی سواد وزیر کشور شود واقعا با چه رویی از این آقا حمایت می کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد