دولت ۷۰ میلیونی ( دولت عشق ایرانی )

مشارکت و نظارت موثر ملی ؟ چرا ؟ چگونه ؟

دولت ۷۰ میلیونی ( دولت عشق ایرانی )

مشارکت و نظارت موثر ملی ؟ چرا ؟ چگونه ؟

چند نکته کوتاه در مورد سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل

نحوه سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا با دانشگاه امیر کبیر ایران . تفوتی نداشت . با همان آرامش . اطمینان و منطق محکم و بیان همه نظرات و حقایق . ( حضور در خانه دشمن و توهین رییس دانشگاه کلمبیا تاثیری در احمدی نژاد نداشت )

این آزمونی در مواجهه با افکار زیر سلطه تبلیغات رسانه ایی دشمن بود . و آغازی مبارک برای گفتگوهای موفقتر

.............

آقای هاشمی در دوران سازندگی در یکی از خطبه های نماز جمعه فرمودند :
من از شروع نهضت انقلاب اسلامی خود را وقف انقلاب اسلامی کردم .
گذشت زمان بسیاری از حقایق پنهان بصورت واقعی معنا میکند .
گذشت زمان و حوادث انقلاب و عملکردها این سخن هاشمی را اینگونه معنا کرده است .
احمدی نزاد در عمل خود را وقف سربلند و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی نموده است .
و
هاشمی آرمانهای انقلاب را وقف اهداف و تصورات شخصی نموده است .

......................

آقای حسینیان آیا می‌شود احساس شخصی خود را از سخنرانی احمدی‌‌نژاد بیان کنید؟

 

من سخنرانی احمدی‌نژاد برای ایرانیان مقیم آمریکا را از اخبار تلویزیون دیدم. در آن سخنرانی به کیاست و تیزهوشی احمدی‌نژاد بیشتر پی بردم. استقبال بی‌سابقة ایرانیان مقیم آمریکا از احمدی‌نژاد را علامت پیروزی دوباره انقلاب اسلامی بعد از حاکمیت هشت سالة مدعیان اصلاح‌طلبی یافتم. سخنرانی احمدی‌نژاد در دانشگاه کلمبیا را در سایت‌های خبری مطالعه کردم، تسلط ، متانت و هوشمندی احمدی‌نژاد را ستودم. اما سخنرانی احمدی‌نژاد در سازمان ملل را مستقیماً از شبکة خبر در بامداد چهارم مهر مشاهده کردم. آن شب از شب‌های به یادماندنی و زیبای من بود. اشک می‌ریختم، خدا را برای این همه نعمت شکر می‌کردم امام، خمینی را شادمان می‌دیدم. با شهدا همرازی می‌کردم . بر احمدی‌نژاد درود می‌فرستادم، سلامتی‌اش را از خداوند بزرگ درخواست می‌کردم . آیات قرآن یک سره در ذهنم عبور می‌کردند. سفرای پیامبر (ص) در دربار ایران و روم را تداعی می‌کردم ، حضور موسی در کاخ فرعون را مجسم می‌کردم. در یک کلمه آن شب غرق در خدا بودم. از خدا می‌خواستم سخنان احمدی‌نژاد به پایان نرسد. در آخر دو رکعت نماز برای موفقیت احمدی‌نژاد خواندم و در سجده با خدا کلی دردل کردم.http://rajanews.com/News/?16030

نظرات 1 + ارسال نظر
گنج7دریا شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد