دولت ۷۰ میلیونی ( دولت عشق ایرانی )

مشارکت و نظارت موثر ملی ؟ چرا ؟ چگونه ؟

دولت ۷۰ میلیونی ( دولت عشق ایرانی )

مشارکت و نظارت موثر ملی ؟ چرا ؟ چگونه ؟

طرح احداث شهرملی توریستی . علمی و فرهنگی . ورزشی و...با نقشه جغر

 طرح احداث شهرملی توریستی . علمی و فرهنگی . ورزشی و...با نقشه جغرافیایی ایران بزرگ در نقطه کویر مرکزی ایران با نام ایران یا ایرانم

با تغییراتی در ضرب المثل << چو صد آمد نود هم پیش ماست >> به شکل << چو طرح صد آمد نود طرح و ایده هم پیش ماست >> میتوانیم طرحهایی را مطرح کنیم . ضمن نداشتن اشکالات و تضاد با برنامه های دیگر بتواند سرمایه ها و فرصتهای کلانی را برای نوسازی جامعه در اختیار کشور قرار دهد . و با باز کردن کلاف سردرگم و در هم تنیده مشکلات اهداف خرد و کلان را در ارتباط با هم پیگیری و محقق نماید . و هر موفقیتی را پل موفقیتهای دیگر قرار دهد . تا با کمترین هزینه مادی و معنوی بالاترین بهره وری را نصیب کشور نماید .طرحهایی که بتواند با یک تیر چندین برنامه ملی و بخشی را مورد هدف قرار دهد .  

طرح احداث شهرملی توریستی . علمی و فرهنگی . ورزشی و..... با نقشه جغرافیایی ایران بزرگ در نقطه کویر مرکزی ایران یکی از آن طرحها یی است که چنین قابلیتی را دارد .

این طرح براساس مشکلات . تکالیف . و آرمانهای ملی ذیل تنظیم شده است :

1- توطئه بلند مدت دشمنان برای تفرقه افکنی و تجزیه ایران بزرگ و از بین بردن قدرت و پتانسیل ملی و اسلامی ایران

2- نبود زمینه ها و اهداف قابل توجه ملی برای تحریک عرق ملی ایرانیان خارج از کشور وایجاد انگیزه برای انتقال سرمایه های مادی و تخصصی به داخل کشور . و نیاز توسعه کشور به جذب سرمایه و سرمایه گذاری خارجی .

3- نبود استراتژی برای توسعه بنیادین صنعت توریسم و ایرانگردی و سرمایه گذاری برای حفظ و حراست  از میراث فرهنگی و تاریخی .

4- نرخ بالای بیکاری و نیاز جامعه به ایجاد اشتغال در حجم کلان در همه رشته های کاری .

5- بالا بودن هزینه ساخت مسکن بعلت قیمت بالای زمین و اهمیت و نیاز به ساخت مسکن انبوه وبا هویت ایرانی . اسلامی . مشکل تجمع جمعیت در شمال و غرب نسبت به شرق کشور و اهمیت توزیع جمعیت  . مشکل مرکزگرایی و الویت رونق مناطق دور از مرکز و ایجاد اشتغال و رفاه برای جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی ومعضلات و مشکلات مترتب به آن .

6- وظیفه ملی و سرمایه گذاری در جهت کویرزدایی و استفاده از منابع و افزایش فضای سبزکشور .

7- نیاز جامعه به الگو . مدل و نمونه موفق در همه بخشهای زندگی فردی و اجتماعی مثل : معماری و شهر سازی . ترافیک شهری . خدمات دهی . کشور و شهر سالم . حقوق شهروندی . مصرف انرژی . آب و.......

8- مشکلات در هم تنیده در همه زمینه ها باعث انفعال سرمایه ها و از بین رفتن مشارکت ملی بین دولت و ملت شده است . این شرایط نیازمند ایجاد شوک مثبت و موثر برای تحول فکری و فعال کردن روحیه مشارکت ملی در بین بخشهای دولتی و خصوصی و ملت میباشد .

9- نیاز جوان ترین کشور جهان به توسعه بنیادین و سرمایه گذاری در ورزش با معیارهای انقلاب اسلامی .

10- اهمیت سرمایه گذاری و توسعه اساسی حمل و نقل ریلی و ارتباط استانهای جنوبی و شمال . شرقی و غربی و نیاز به محلی بعنوان ارتباط و ترانزیت شبکه های ریلی در مرکز ایران برای کاهش هزینه .

شرح طرح :

1- احداث شهری به وسعت تقریبی تهران بزرگ . با نقشه کوچک شده ایران بزرگ در منطقه کویر مرکزی ایران . مابین استانهای اصفهان . یزد . خراسان جنوبی و سمنان

2- اجرای نقشه تقسیمات کشوری . بهمان شکل استانهای کشور با همان نامها .

3- احداث دریای خزر در شمال و دریای عمان و خلیج فارس و جزایر ایرانی در جنوب این شهر ملی .

4- سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در صنعت توریسم و ایرانگردی . نوسازی آثار برجسته تاریخی و فرهنگی درمنطقه مربوط به همان استان بطورمثال:نوسازی تخت جمشید بصورت قبل ازتخریب دراین شهردرقسمت استان فارس .

5- برای توسعه و سرمایه گذاری در امر ورزش و میزبانی و برگزاری مسابقات قاره ایی و جهانی در همه رشته ها استادیومها و ورزشگاههای مناسب احداث شود .

6- سرمایه گذاری و ساخت مراکز علمی و فرهنگی و دانشگاهها . در جهت جنبش نرم افزاری و جهش در تولید علم و فناوری و ساخت شهرکهای سینمایی برای تولید فیلم و محصولات فرهنگی براساس آرمانهای انقلاب اسلامی

7- احداث مراکز تفریحی و گردشگری و هتلها . فرودگاهها برای جذب و خدمات دهی به گردشگران ایرانی و خارجی .

8- سرمایه گذاری و توسعه حمل و نقل ریلی کشور با مرکزیت و ایستگاه ترانزیتی این شهر . و اتصال شبکه های ریلی  استانهای شمال و جنوب و شرق و غرب از طریق این شهر .

9- سرمایه گذاری و احداث انبوه بناهای مسکونی . تجاری و اداری در این شهر بر اساس اصول معماری و شهر سازی ایرانی . اسلامی در بالاترین معیارهای زندگی سالم . خانواده سالم . شهر و کشور سالم بعنوان مدل و الگو در همه زمینه ها برای ساماندهی و فرهنگ سازی در تمام زمینه های زندگی فردی و اجتماعی در کل کشور

مزیتهای این طرح :

1- با توجه به توطئه دشمنان خارجی برای ایجاد تفرقه و تجزیه و از بین بردن قدرت و پتانسیل ایرانی . اسلامی ایران بزرگ برای اولین بار با احداث شهری با نقشه جغرافیایی ایران و تقسیمات کشوری با مناطق به نام استانهای مربوطه و اسکان سمبلیک بخشی از قومیتهای مختلف همان استان در این شهر . با فروش سهام احداث این شهر ملی به همه ایرانیان و تقویت بیش از پیش عرق ملی با از بین بردن زمینه های نفوذ دشمنان توطئه تجزیه طلبی را برای همیشه از بین برد

2- ساخت شهری ملی و پیشرفته ترین شهر جهان و نمونه در تمام زمینه ها و با معیارهای ایرانی . اسلامی با توجه به عرق ملی ایرانیان خارج از کشور میتواند بهترین هدف و زمینه برای جذب سرمایه های مادی و تخصصی و پل انتقال تکنولوژی های پیشرفته به داخل کشور باشد . که بر اساس برآوردهای اعلام شده . هشتصد میلیارد دلار( 000/000/000/800 میلیارد دلار ) سرمایه در گردش ایرانیان خارج کشور است . ضمن اینکه هر چقدر ایرانیان خارج ارتباط بیشتری با وطنشان داشته باشند زمینه های تبلیغاتی و توطئه و نفوذ تفرقه افکنانه دشمنان کندتر خواهد شد . و با جذب سرمایه های هموطنان خارج ازکشور ورود تکنولوژی های پیشرفته بداخل و نفوذ در بازار های خارجی و صادرات محصولات تولید داخل سهل ترخواهد شد .

3- سرمایه گذاری و توسعه بنیادین صنعت توریسم و ایرانگردی نیازمند استراتژی و زمینه های لازم برای جهش در این صنعت میباشد . که با ساخت شهری ملی و توریستی در مرکز ایران . دسترسی آسانتر به چهار گوشه کشور . ساخت و نوسازی بسیاری از آثار تاریخی به شکل قبل از تخریب در محدوده ایی کوچکتر و امکانات رفاهی و تفریحی . شهری منحصر بفرد با نقشه ایران میتواند جذابیتهای لازم را برای رونق توریسم و گردشگری ایرانی ایجاد نماید . با حضور فعال بخش خصوصی و مزیتهای مختلف .

4- با جذب سرمایه های هموطنان خارج از کشور وبخش خصوصی درتمام زمینه ها بصورت کلان اشتغال ایجاد میشود .

5- با توجه به کویری بودن و غیر زراعی بودن  : زمینهای  منطقه ملی . بکر و مفت میباشد و هزینه های سرمایه گذاری در تمام بخشها تقریبا نصف میشود . با آباد شدن منطقه کویری چندین هدف دیگر تامین میشود : 1 – مسکن سازی در زمینهای زراعی کاهش پیدا میکند . 2- هزینه های کویرزدایی کاهش پیدا میکند . 3-  با افزایش فضای سبز و رونق گرفتن و شهر سازی در شرق کشور مرکز گرایی . مهاجرت . حاشیه نشینی و معضلات شهرهای بزرگ . آلودگی محیط زیست . کاهش پیدا میکند . 4- توجه به مناطق دور از مرکز با انتقال سرمایه ها و امکانات  میتوان درتوزیع عادلانه خدمات ملی مدیریت کرد .

6- با توجه به اشکال اساسی و تجمع جمعیت  درشمال و غرب نسبت به شرق کشورکه باعث تجمع غیر منطقی و غیر قابل کنترل و خلوتی شرق کشور و فرار سرمایه ها از این مناطق میشود . خلوت و بیابانی شدن شرق کشور شرایط مناسبی برای قاچاق کالا و مواد مخدر و بوجود آمدن باندهای اشرار و مشکلات امنیتی میشود . این شهر میتواند فرصت و موقعیت پیگیری هدفهای ملی فوق را ایجاد نماید .

7- این طرح را میتوان بصورت مرحله ایی و تحقق بخشی از اهداف اجرا نمود . در جهت کویر زدایی و افزایش فضای سبز . مقابله با توطئه تجزیه ایران و افزایش بیش از پیش عرق ملی . و...میتوان خطوط مرزی شهرملی را به عرض یک کیلومتردرختکاری وفضای سبزاجرا نمود.برای این هدف میتوان ازبسیج سازندگی دانش آموزی ودانشگاهی استفاده نمود .

8- شهر ملی پیشرفته در تمام زمینه های زندگی فردی و اجتماعی بهترین مدل . الگو و نمونه موفق برای ساماندهی و فرهنگ سازی ملی میباشد .

9- احداث چنین شهرپیشرفته ایی میتواند بهترین شوک مثبت به مدیریتهای کلان و بخشهای خصوصی و ملت برای پیگیری اهداف بزرگ و افزایش همبستگی و مشارکت ملی و تبیین چشم اندازهای غرور انگیز ملی است .

10- با احداث دریای خزر در شمال و دریای عمان و خلیج فارس و جزایر ایرانی تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی تبلیغی ماندنی برای تاریخ بر ایرانی بودن خلیج همیشه فارس است . و همچنین با پمپاژ آب شیرین یا از خلیج فارس ضمن مرطوب کردند آب و هوای منطقه پرورش ماهی و میگو انجام داد .

11- ساخت باشگاه و ورزشگا هها و استادیومهای ورزشی ضمن اینکه میتواند سرمایه گذاری و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی کردن آن کمک کند . امکان میزبانی مسابقات قاره ایی و جهانی و حضور موثرتر در معادلات ورزشی جهانی از نقطه نظرات انقلاب اسلامی بوجود خواهد آمد . و بهترین منطقه برای چنین حرکت ملی در این شهر است . و جذابیتهای توریستی این شهر افزایش خواهد یافت .

12- با احداث فرودگاهها ی پیشرفته امکان خدمات دهی به توریستها و ترانزیت هوایی ایجاد میشود .

13- برای توسعه بنیادین در حمل و نقل ریلی احداث این شهر پیشرفته در نقطه مرکزی ایران میتواند . منطقه مرکزی و ترانزیت شبکه های ریلی کشور باشد . که باعث کم شدن هزینه ها و امکان اتصال استانهای شمالی . جنوب و شرق و غرب کشورمیشود . و با توسعه حمل و نقل ریلی از حوادث جاده ایی و مرگ و میر و مصرف سوخت کاسته خواهد شد .

14- احداث چنین شهری با نقشه جغرافیایی ایران بزرگ از جنبه های تبلیغی هم قابل اهمیت است . احداث شهری آباد و سبز با ابعاد تهران بزرگ در منطقه کویر مرکزی ایران بطور برجسته ایی از فضا و عکس برداری ماهواره ایی قابل رویت میباشد . و برای اولین بار نقشه مرزی جغرافیایی ایران بطور طبیعی اجرا و قابل مشاهده خواهد بود . و شاید اولین اثر انسانی قابل رویت از کره ماه باشد . چرا که قبلا دیوار چین مطرح بود که صحت این خبر رد شده است .  و اگر دولت و ملت بتوانند ساخت این شهر ملی را به هدف ملی و سکوی جهش اقتصادی . اجتماعی . فرهنگی و سیاسی و ورود موثر در عرصه تاریخ و تمدن سازی ملت ایران در بین ایرانیان داخل و خارج از کشور تبدیل کنیم . و سرمایه های بخش خصوصی و نقدینگی تورم زای داخلی بسمت تولید و ایجاد شغل هدایت کنند .

15- در بلند مدت میتوان محل مناسبی برای انتقال پایتخت از تهران به این شهر ملی در مرکز جغرافیایی ایران باشد . تا کنترل و مدیریت مناسبتری صورت بگیرد

4ptzv6f.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
علی رضا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ق.ظ http://www.hurrahsport.com

پرتال هورا ورزش افتتاح شد
دعوت به همکاری
پرتال جامع اطلاع رسانی ورزش افتتاح شد .
Www.HurrahSport.Com
همراه با امکاناتی بی نظیر
• پشتیبانی از 9 زبان ( فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی ، پرتغالی)
• جدیدترین اخبار و رویدادهای ایران و جهان
• بانک جامع و کامل اطلاعات ورزش
• مسابقه و سرگرمی همراه با جوایز ارزنده
توجه : بروز رسانی سایت برای کاربران امکان پذیر می باشد و شما هم می توانید سهمی بسزا در روند رو به رشد سایت داشته باشید .
شما می توانید مدیر بخشی از سایت شوید و قسمت مربوط به خود را مدیریت کنید .
هورا اسپرت دارای باشگاه خبرنگاری می باشد و شما می توانید در دوره خبرنگاری پرتال ورزش شرکت نموده و مدرک خبرنگاری از باشگاه خبرنگاران هورا اسپرت دریافت کنید .
به همراه امکانات باورنکردنی دیگر که پس از مراجعه به سایت مشاهده خواهید کرد .
از شما دوست گرامی دعوت بعمل می آید .
لطفاٌ جهت اعلام همکاری شماره تماس و آدرس ایمیل خود را در قسمت تماس با ما وارد نموده تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود .
با تشکر .
www.hurrahsport.com



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد